Equip
Docent

Els millors professionals del món musical al teu abast
fundadora i directora de l'escola

Núria Garriga

Núria Garriga és professora de piano, guitarra i llenguatge, a l’hora que també dirigeix l’escola. Va començar els seus estudis de piano i llenguatge a l'edat de 4 anys amb la seva mare, que també era pianista, a l'escola Maria Canals. Va fer el seu primer exàmen davant d'un jurat als 6 anys, obtenint el seu primer excel·lent. Als 17 anys finalitza els seus estudis de piano de grau professional, llenguatge, harmonia, acústica, anàlisi musical i música de cambra, i entra al Conservatori Superior del Liceu on cursa estudis de piano amb el mestre Cecilio Tieles, anàlisi musical i harmonia amb Víctor Soler i música de cambra amb Evelio Tieles.

A l'edat de 12 anys comença els seus estudis de guitarra clàssica amb la concertista de guitarra Renata Tarragó, qui la presenta al concert de Benicàssim com a una de les seves millors alumnes. Als 15 anys guanya el segon premi de guitarra al Concurs Internacional de Música Maria Canals. Obté el títol professional amb el mestre i catedràtic de guitarra J. F. Garrido i pedagogia de la guitarra. Rep classes pedagògiques d'interpretació de música contemporània amb el guitarrista i compositor Jaume Torrent i finalitza els cursos superiors amb el professor i concertista de guitarra Guillem Pérez Quer. Va cursar quatre cursos d'història de l'art, de la cultura i estètica universal amb la professora de la Universitat Autònoma i del Conservatori Superior del Liceu Montserrat Garriga, obtenint la qualificació d'excel·lent. Estudia composició, contrapunt i direcció d'orquestra amb el professor David López, interpretació i composició amb Carles Guinovart, pedagogia pianística amb Benjamí Santacana, tècnica pianística amb Jean Pierre i anàlisi musical.
COORDINADOR DE MÚSICA MODERNA I JAZZ 
PROFESSOR DE GUITARRA

Pere Solé

En Pere és professor de guitarra de l’Escola de Música Núria Garriga. Compta amb el Grau Superior en Interpretació de Jazz i Música Moderna del Taller de Músics de Barcelona.

La seva trajectòria musical comença a l’edat de només 6 anys, quan inicia a cursar estudis musicals. Més endavant, es forma en altres instruments i disciplines com la gralla i la música més tradicional. Al Taller de Músics cursa tant el Grau Professional com el Grau Superior, de la mà de professors de renom com Carles Benavent, Elliot Zigmund, Jord Matas, Joan Mané o Martin Leiton, entre d’altres.

També destaca la seva experiència com a arreglista i concertista. A l’actualitat, es troba immers en diversos projectes musicals de jazz i música folk com a guitarrista i arreglista (Duet Joel Carro i Pere Solé, Martina Massip, Trio Leus, Puigdollers i Solé, Joana Voisin, Decoro), així com també treballa en els seus propis temes (Pere Solé). Ha participat en diversos projectes d’activisme artístic, especialment a Xipre, on també ha desenvolupat part de la seva carrera musical (Kalaqs, Dj Lefert, FresQ).

A més de la música més contemporània, en Pere també compta amb el Grau Professional de Guitarra Clàssica. Paral·lelament a la seva trajectòria musical, té una àmplia experiència com a docent tant a nivell particular com a diverses escoles de música, sumant més de 7 anys impartint classes de guitarra, baix, contrabaix, combo, llenguatge musical, harmonia, improvisació i composició.

Escolta un exemple de les seves classes de guitarra elèctrica i improvisació.
Escolta un exemple del que pots aconseguir amb les classes de guitarra clàssica.
Pere Solé guitarra
Andres Rodriguez Tenor Opera
PROFESSOR DE CANT LÍRIC

Andrés Rodríguez

L'Andrés Rodríguez és professor de cant líric. Graduat en Grau Superior de Cant amb la màxima qualificació per l'Universitat de Costa Rica, la seva formació internacional també passa per països com Mèxic i Londres, on estudia Tècnica Vocal així com també explora els gèneres latins. Gràcies a la seva experiència acadèmica a l'Escola d'Òpera de Sabadell, s'adjudica el paper principal de Tamino, de la cèlebre òpera Die Zauberflöte (La Flauta Màgica) de Mozart, obra que representa a l'imponent escenari del Palau de la Música Catalana.

La seva experiència professional, a més de La Flauta Màgica, engloba la seva funció com a primer tenor de l'Òpera de Catalunya, així com la seva tasca docent, impartint formació professional en cant, tant líric com popular, incloent estils tan diversos com l'òpera, zarzuela, jazz, latino, teatre musical i gòspel. També participa al Concurs de Cant Mirna Lacambra al 2020, del qual es proclama guanyador.

Està especialitzat en el desenvolupament de la tècnica vocal, el tractament de la veu i la rehabilitació vocal, una sèrie de competències necessàries per al cantant que vol rebre una formació de cant completa i professional.
VOCAL COACH

Noelia Andrés

La Noelia Andrés és la professora de cant, vocal coaching i coral. 

Posseeix una àmplia experiència en la docència del cant i de la tècnica vocal, doblatge i creació de personatges amb la veu. A la seva vegada, la seva formació musical travessa diversos àmbits i escoles reconegudes. S’ha format en cant clàssic a la Masa Coral de Madrid i al Taller de Músics (UPC) de Barcelona, així com també va cursar la Titulació Superior de Música per Impartir Docència del Departament d’Ensenyament de la Generalitat. Altres camps d’educació musical inclouen l’improvisació vocal, jazz, voice craft, patologies i diagnòstic de la veu, lesions dels plegaments vocals, reeducació de la veu, logopedia, personatges de veu i dicció per al doblatge. Tots aquests coneixements tan amplis i exhaustius són els que la Noelia ensenya als seus alumnes amb la seva vocació com a docent.

La seva carrera a l’escena musical també passa per actuacions al Palau de la Música, al Festival de Jazz de València o l’Escola de Doblatge de Barcelona.
COORDINADORA DE PROGRAMES D'INICIACIÓ

Marina Castillo

La Marina Castillo és professora de piano i de sensibilització i iniciació a la música per a aquells alumnes més petits de l’escola. Ja compta amb experiència docent amb nens de 3 anys.

Va ser alumna de l’Escola de Música Núria Garriga, quan la pròpia Núria Garriga la va preparar per a la realització de les proves d’accés a 5è de Grau Professional de piano al Conservatori Superior de Música El Liceu. Actualment compta amb el títol de Grau Professional i es prepara per a realitzar les proves d’accés al Grau Superior. 

Al Conservatori va cursar estudis de piano amb el professor Benjamí Santacana, harmonia i anàlisi amb Víctor Solé, música de cambra amb Mari Carmen García, cor amb Ricard Oliver, educació corporal amb Anna Ollet, acompanyament amb Francesc Gener i introducció al jazz amb Paco Salas. De fet, el seu segon instrument és el saxo, del qual compta amb el Grau Bàsic d’aquest instrument i completa perfectament els seus estudis de clàssic de piano. A més dels estudis musicals, és llicenciada en Filologia Catalana i Espanyola a la Universitat Autònoma de Barcelona i té un màster en Formació de Professorat per la UNIR - Universitat Internacional de La Rioja, reforçant la seva vocació com a docent.
PROFESSOR DE VIOLÍ I PIANO

Pau Mercadal

En Pau Mercadal és el professor de violí i piano de grau professional. Compta amb el Grau Superior en Interpretació Clàssica de Violí per la Guildhall School of Music and Drama de Londres.

Inicia els seus estudis de música a Rubí on estudia piano amb Teresa Segura i violí amb Tobias Gossman. Més tard aconsegueix el Grau Mig al Conservatori de Música del Liceu amb Heriberto Fonseca. Es trasllada a Londres per cursar el Grau Superior a la Guildhall School of Music and Drama, amb el professor Krzysztof Smietana. Recentment, ha finalitzat estudis de Máster de Música de Cambra amb Óscar Alabau al Conservatori del Liceu.

Ha exercit com a músic d’orquestra en sales com el Barbican Centre i el Milton Court Hall a Londres amb directors orquestrals tan reconeguts com Adrian Leaper, Takuo Yuasa, Ben Gernon, Marin Alsop, Michael Tilson Thomas, Roberto González-Monjas. Ha participat en projectes orquestrals a nivell nacional amb la Jove Orquestra Simfònica de Barcelona, la Jove Orquestra de les Comarques Gironines i la Simfònica de Cobla Corda de Catalunya en sales com L’Auditori de Barcelona, El Palau de la Música, el Gran Teatre del Liceu, entre d’altres.

Durant la seva estada al Regne Unit, va dirigir el Cor d’Homes amateur de Netherhall House per colaborar als serveis religiosos de la presó de Pentonville a Londres com activitat social comunitària. També és fundador i director de l’orquestra de corda Silk Street Orchestra.

A més de la seva trajectòria musical i interpretativa, compta amb gran experiència docent, amb més de 8 anys formant a alumnes. Com a docent, busca dotar a l’alumne d’eines perquè esdevingui una persona creativa, participativa i autosuficient, complementant tècniques d’aprenentatge habitual amb tècniques en col·lectiu i d’improvisació clàssica.
Pau Mercadal Professor Violí Piano
COORDINADOR DE COMBO I MÚSICA MODERNA
PROFESSOR DE BAIX, COMPOSICIÓ, IMPROVIsACIó I PIANO MODERN

Eloi Raso

L’Eloi Raso és el professor de baix, piano modern, ukelele, improvisació i composició de la secció Escola de Rock Sunday Mood. Compta amb una extensa formació musical en baix, interpretació i composició a l’Aula de Música Moderna i Jazz del Liceu, fins arribar a aconseguir el Grau Superior al Conservatori Superior del Liceu. S’ha format de la mà de reconeguts professionals del món de la música com Marc Copland, John Abercrombie, Tigran Hamasyan, Ignasi Zamora, David Mengual, Marco Mezquida, Chucho Valdés, Giulia Valle, Bela Fleck, Llibert Fortuny o Jaume Llombart. Abans d’accedir als estudis superiors, va començar la seva carrera formativa a la nostra Escola de Música Núria Garriga, el que suposa un orgull per al nostre centre poder veure com progressen els nostres alumes.

A la mateixa vegada que estudia, comença també la seva carrera professional, convertint-se en el baixista del cantautor català Roger Margarit. Posteriorment, comença a liderar projectes personals, com el duet amb la pianista mexicana Itzel Ramos o la banda The Angry Spirits, de la qual n’és el líder i compositor. El projecte més ambiciós és l’agrupació Arthodeel Ahmadaseel, on és el baixisa, una formació que defensa una fusió de diversos estils musicals europeus amb el folklore de Síria.

La seva vocació com a docent comença al 2013, i durant aquest periode ha impartir classes de piano, solfeig, teoria musical, cant coral, sensibilització i baix.

Escolta un exemple del que pots arribar a fer amb les seves classes d'instrument.
PROFESSORA DE LLENGUATGE, VIOLÍ, PIANO I INICIACIÓ A LA GUITARRA

Pilar Moros

La Pilar és la professora de llenguatge musical, violí i piano de 1r cicle de grau professional i iniciació de guitarra. Té una sòlida experiència docent a l’Escola de Música Núria Garriga, havent format a alumnes de piano, guitarra, violí i llenguatge musical.

La seva trajectòria musical comença molt aviat, amb només 5 anys d’edat, quan comença els seus estudis musicals equivalents al grau bàsic. L’instrument que escull és el violí i realitza el seu primer concert a la mateixa edat. Sense deixar mai de formar-se, emprèn el seu següent pas cap al conservatori de música, fins que finalment entra a la llicenciatura de Pedagogia Musical.

A la llicenciatura, estudia 6 anys de violí, 5 anys de piano i 3 de guitarra, obtenint així una formació completa en els principals instruments clàssics. Paral·lelament, decideix optar per una especialització en Art i Folklore.

Un cop acabada la llicenciatura i moguda per la seva vocació docent, es converteix en professora de música i comença a donar classes a escoles i instituts, arribant també a entitats públiques tant a Espanya com a l’estranger.

Recentment ha ampliat els seus estudis de Pedagogia Musical a Florida (EEUU), una experiència que li ha permès conèixer de primera mà altres models educatius que integra a les seves classes a l’Escola de Música Núria Garriga.
Pilar Moros Piano Violí Professora
Mariona Jerez Viola Composición
PROFESSORA DE VIOLA

Mariona Jerez

La Mariona és la professora de viola. La seva formació musical passa pel Conservatori Superior de Música del Liceu, on ha cursat el Grau Professional de Música Clàssica en l’especialitat de Viola, el seu instrument principal.

Durant els seus anys d’estudi al Liceu, va participar a vàries edicions del Concurs de Joves Compositors del Conservatori del Liceu, on ha aconseguit un accèssit, el segon premi i el primer premi. L’any següent a la finalització de la seva formació al Liceu, decideix anar un pas més endavant i cursar un programa de Producció Musical, utilitzant plataformes digitals d’àudio (DAW) com ara Ableton.

El talent i la creativitat de la Mariona l’ha portat a estudiar el Grau en Comunicació Audiovisual a la Universitat de Barcelona, així com un taller de doblatge a l’Escola Catalana de Doblatge per a pel·lícules i sèries, que complementen a la perfecció la seva trajectòria en el terreny musical.

Matricula't online

No VOLS esperar A començar les classes? 
Fes ara la teva matrícula a l'Escola de Música Núria Garriga online.
Omple el formulari de matrícula i converteix-te en alumne de l'escola.
Ens posarem en contacte amb tu el més aviat per finalitzar els últims detalls.
MATRICULA'T ARACondicions de la matrícula
HORARI D'ATENCIÓ 


De dilluns a divendres de 17h a 20h.
Festius nacionals, autonòmics i ponts: tancat.

Juliol: de dimarts a dijous de 17h a 20h.

Agost: tancat per vacances fins l'inici del curs.
Escola de Música i Taller Escènic Núria Garriga © 2023
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram